defnevedoruk Kızlar döngümün 15. günü reglime 14 gün var ve hala pik görmedim ya neden olabilir bir bakar mısınızz
Sevgiiss defnevedoruk her ay yumurtlama olmuyormuş doktoruma öyle söyledi bana da. Ya da bir kaç güne olabilir
Sevgiiss defnevedoruk üzülmeyin belki bir kaç güne görülür canım ben senin gibi yaptım testi erken bıraktım sen göremezsen bile adetine kadar devam et . Şimdi pişmanım ya pik olduysa diye , değerlendirmedikte olmadı diye 😄
elifyilmaz49 defnevedoruk Benim de test tam anlamıyla pik olmadı bu koyulukta cıktıktan sonra yoğun yumurtlama akıntım oldu sizce bu pik olabilir mi
elifyilmaz49 Mihriimah Değerlendirdim fakat bugn daha silik gibi testlerde mi problem var anlamadım 😟
Mihriimah defnevedoruk anladım kişiye göre değişiyor işte benim döngüm adet bitiminden sonra 22 gün sonra falan oluyodum tekrar. Adet bitiminden 12.günü yumurtlama çıkmıştı mesela o yüzden yapmaya devam edin yükselebilir
elifyilmaz49 defnevedoruk Gün daha belirginleşmedi tersine silikleşmeye başladı gibi acaba pik olmadan mı çatladı ama akıntım oldukca fazlaydı 🥺
Mihriimah elifyilmaz49 bazı insanları görüyodum pik kadar yükselmiyodu ama koyuydu baya sizinde öyle olabilir değerlendirdiyseniz inşallah güzel sonuçlar alırsınız 🌺
defnevedoruk elifyilmaz49 belki test bu kadar koyulasıyodur, bu attığınız testi yaptığınız gün değerlendirdiniz mi
Mihriimah defnevedoruk ama öyle pik olmazki çok silik duruyor sıvı alımına falan dikkat ediyosunuz dimi