Merhabalar 37. haftamdayım. 10 gün sonraya sezaryen günü aldık ama bugün ki muayenemde tok karnına olmama rağmen bebeğimin kalp atışı 180 üzeri çıktı nst de. Geçen haftaki nst te de yüksekti kahve içmiştim ona yorduk. bugün de böyle çıkınca yürüyüş yap bidaha çektir dedi doktorum giricem tekrar ama böyle olupta ne gibi bir müdahelede bulundular, benzer durum yaşayan var mı?