35+1 haftalık hamileyim arada büyük abdestim varmış gibi afedersiniz aşağıya sanki baskı oluyormuş gibi yani önce karnıma ağrı giriyor sonra büyük abdestim yaptığım yerde baskı varmış gibi bir his oluyor bı süre sonrada geçiyor bunlar yalancı sancı mi oluyor acaba