Mavera316 10+1 bugün kızlar sabahları yataktan zor kalkıyorum gözümü açamıyorum kalkınca da çok yorgunum ya iştahsızlık halsizlik duş bile alamıyorum o kadar zor geliyor ki herşey bu kadar oluyor muydu bilmiyorum 🤷🏻♀️
Mavera316 Trkz bulantı fazla zorlamıyor beni aslında ama bu sabahları uyanamama kalkınca da sanki gece hiç uyumamışım gibi bir yorgunluk mahvetti kahvaltı hazırlamaya bile halim yok enerjik olmak istiyorum ben🥹
Rabiamina Trkz 3 ayı geçince bunlar bitiyor başka süreçlere geçiyorsunuz. Tabi herkesin aynı değil ama benim öyle oldu malesef 😅
Mavera316 Eliffyamann progestan kullanıyorum fitil şeklinde gece yatarken acaba o mu bu kadar uyku halsizlik yapıyor diye aklımı kurcalıyor yani
Mihrimer İlk 3-4 ayı atlattıktan sonra hepsi geçiyor prenses gibi hissediyorsunuz ta ki ağırlaşama kadar😅 bir de ben vitamin takviyesinin faydasını görmüştüm halsizliğim için
Mavera316 Mihrimer ben sadece folik asit kullanıyorum ama multivitamin şeklinde içinde bütün vitaminler var dr başka takviyeye gerek görmedi şuan için
HuzurDenizim Bende sizin gibiyim , bugün 9 haftalık olduk birde çalışıyorum üstelik 🥺 sabah bedenim yataktan kalkıyor ama ruhum yatağa yapışık kalıyor gibi hissediyorum 🥱😄
Mihrimer Mavera316 aynen multivitamini kastetmiştim. Bir süre kullandıktan sonra sanırım benim iştahımı açıp enerjimi yerine getirdi. Balık yağı vardı içinde belkş ondan dolayıdır🥰
Rabiamina Mavera316 ilk kullanimlarda aşırı uyku yapıyor. Benim bedenim alıştıktan sonra daha uyku yapmadı