Damla_adl Kızlar merhaba 6+1 haftalık ama ultrasonda hala göremedi doktor vajinal bakınca gördük ama sizinde oldumu hiç bu şekilde
Ftmaa0 Damla_adl 6+4 um karından gorduk az önce kalp atısı dınledık yavaş atıyodu baya küçük olduğundan dolayı dedı
bade25 Damla_adl dün 6+3 baktı baktı göremedi doktor biz de haliyle kafayı yedik. Ama vajinalde gördü çok şükür. Doktor gaz,idrar,yediklerin görünmesini engelleyebiliyor dedi ve çok küçük dedi
Nzbgln Damla_adl bendede görmemişti hatta daha ileri haftalardaydım düşüyor dedi yerinde yok dedi canımızdan can aldı alttan bakınca gördü gerizekalı meğer bağırsağım doluymuş e sen biliyordun kronik kabız olduğumu zaten düşünemedin mi bundan olduğunu ben mi bilicem neden göremediğini ay şimdi aklıma geldi sinirlendim ya