turkan-4 35 haftalik hamileyim, 3 4 gündür rahimde kasilma sizi gibi bisiler oluyor hatta bazen tutarak yürüyorum degisik bi agri anlatamıyorum da bu şekilde olan var mı normal mi acaba, açılma falan yoktur dimi
dilaraulusoy turkan-4 canım haftan ileri epey bi doktora gözük derim yüreyemiycek kadarsa bi bakılsın
Ayten_42 turkan-4 kasılma nasıl oluyor benim 1 saat falan sürdü kasıklarım sol tarafım hele çok bıçak saplanır gibi oldu