Melek-ates Detaylı ultrasonda oğlumun böbrek genişlemesi var dediler 7.7 mm dedi doktor. Korkulacak bi şey olmadığını erkek bebeklerde görüldüğünü doğunca geçtiğini söyledi. Böyle bir durumla karşılaşan var mı?
Tugbayrakdar Melek-ates Bana da söylediler kız bebeğim takipte kalalım dedi ama doğuma kadar yakalar önemli bir durum değil dediler canım
Ogemuk Melek-ates benim bebeğimde de hafif düzey böbrek genişlemesi var ilk olarak detaylı ultrasonda farkedildi o zamandan beri perinatoloji takipliyim.
beydossss Benim kızımın da vardı doğduktan sonra baktırdık 6 ay içinde geçeceğini söyledi doktor öyle de oldu içiniz rahat olsun
Suavage_mom Kubrraa52 baktım şimdi 28 haftalıksınız sanırım genelde doğduklarında geçiyor 2li test ya da fetal DNA yaptırdınız mı ?