Beyazmelekkk Kızlar 37. Haftaya kadar çalışma düşüncem var. Fakat hesaplarınca doğum sonrası olan 13 haftada bayram denk geliyor . Bayram tatilinde benim analık izni boşa mı gidiyor öyleyse erken ayrılmayı düşünüyorum. Bilen var mi ?