36+2 yiz. Daha düne kadar çok fazla bir korku vardı içimde ama bugün birden o korku heycana bıraktı kendini… Bildiğin anne oluyoruz bebişimiz olcak. Doğum şeklim belli değil beklemedeyiz ara sancılarım başladı ve gerçekten nefes kesiyor belli ki doğum çok zorlu bir süreç. Ama o süreci atlattıkran sonra bu hamillikte yaşadığım sıkıntılarım tamamen biticek ve evimizin yeni üyesiyle kavuşmuş olacağız. İçinde korku olan hamişlere öneri olumlu tarafından bakmaya çalışın lütfen. Benim hamileliğim çok sıkıntklı geçti hala öyle ama az kaldı ya bitiyo… Bebek bakması daha zor diyenlere pek aldırış edemicem çünkü bence hamilelik daha zor. Hem doğum hamilelikten de zor. Bebek bakmak da doğumdan zor olmucana göre doğumu sağlıkla ve kolaylıkla atlattıktan sonrası inşallah çok güzel olucak… 🌼