Arkadaşlar 3 gün önce suda dogum yaptım bu ikinci dogumum ilki de normal dogumdu ama şunu söyliyim o kadar çok fark var ki suda agrı hissediyorsun ama cok degil acımıyor mesela ve şuan ne yırtıgım ne de dikişim var bu yüzden dogumhaneden yürüyerek bebegim kucagımda çıktım ertesi gün daha iyiydim çok cabuk toparlıyor insan yani ben kesinlikle tavsiye ederim bu dikiş olayı çok sıkıntı su vajinanızı ve rahmimizi baya genişletiyor suyun içine girdim ve 10 dakka sonra bebegim kucagımdaydı Allahım herkese kolay dogumlar nasip etsin sağsaglim kucagına alırsınız inş🙏🏻🙏🏻