Kızlar merhaba hamileliğimi öğrendiğimden beri aynı doktora gittik ben kendisinden çok memnunum ikili tarama testi ve AFP testinin sonuçları çıktığı zaman doktora gösterdik doktor bı sıkıntı yok dedi hani ztn daha öncesinde bende sonuçlar çıkınca buraya felan attım yani sonuclarimin felan hep arkasındayım diyebilirim ama ayda bir gitmemize rağmen 18. Hafta olduk cinsiyeti belli değil doktor yüksek ihtimal erkek ama bacaklarını net açmıyor emin olmadan bir şey söylemem dedi eşim bunu kuruntu yaptı niye soylemiyo niye düzgün bakmiyo felan gibisinden en son gittiğimizdede doktor sadece ultrasona baktı bı sorun yok herşey yolunda haftasına uygun dedi detaylı ultrason sonucuna göre konuşuruz dedi doktor bunu der demez başladı eşim bu doktor muallakta konuşuyor demeye diyorum doktor yapacağını yaptı kadın artık detaylı ultrason sonuçlarına göre hareket edecek diyorum değişik şekillere giriyo hayır düne kadar kafamda hiç bisi yoktu adam vesvese vere vere kafamda bende kurmaya başladım benmi fazla rahatım eşim mi haklı bilemedim