İyi günler herkese biraz garip bi soru olcak ama aklım almadigi icin sormak istiyorum, normal dogumda kasılmalarla birlikte rahim agzi aciliyor ve bebek ilerlemeye basliyormus, ama sonucta bebegin ciktigi yer vajina deligimiz, vajina deligi nasıl aciliyor peki yani iki elimle tutup esnettigim vakit cok az esniyor deligin orasi, aklım almiyor nasıl genisleyecek 🙈😭 ve diyelim ki kendiliginden genisledi sonra eski haline kavusuyor mu gerckten iliski yasarken çok bolluk olmuyor mu?