Kızlar bugün reglimin bitimi ama peçeteye silince geliyor o akşam kalmaz eminim ovülasyon testine bugün mü başlamam lazım sizce yarın mı nasıl ve hangi saatte yapmam daha doğru bana göre 8 9 daha doğru gibi yada öğlen 2 gibi yapayım yardımcı olur musunuz