Zeynep011 Kızlar son adete göre 6. Haftam bugün ve peçete işe silince pembemsi akıntı geliyor korktum açıkçası Doktoruma mesaj attım ama görmedi sizlerde oldu mu nasıl bir yol izlediniz ?
NsnrYnhyt Bende lekelenmistim doktora haber ver mutlaka panik yapma olabilir böyle şeyler. ilk lekelenmede iğne yaptılar sonra 12-13 haftada kanamam oldu yine iğne ve ilaç kullandım ve dikkat ettim bolca yattım. Şuan 34 haftalığız doğumu bekliyorum 🤗
Zeynep011 Yerleşme lekelenmesi mi bilemedim bide çamaşırımda bir şey yok peçeteye silince pembemsi akıntı tam kan değil sakin olmaya çalışıyorum doktorum gel derse gideceğim Çalışıyorum bu arada bakalım hayırlısı