Kızlar 6-11 Eylül arası adet oldum. 27 Eylül yani döngünün 21. Günü yumurtladım. 8 Ekim yani 32. Günü adet oldum sandım. İlk gün çok az kan geldi 2. Gün benim yoğun olur normalde ama o gün spora gittim bir ton hareket ettim toplasan yarım ped bile dolmayacak kadar kan vardı ki sıcak duş falan aldım açılsın diye hiçbir şey gelmedi. Dün 3. Günüydü ped bile takmadım. Peçete koydum sildikçe pembe geliyor. Bugün 4. Gün be hiçbir şey yok normalde 5 gün sürer. Dün test yaptım negatif. Böyle bir şey başına gelen var mı? Kasığımda sanki ceviz kadar bir top var tam ortasında bazen sızı yapıyor. Hamile değilim Şuan da testlere göre o zaman neden bu kadar kısa sürdü. Tutunma kanaması desek ne zaman idrar da çıkar lütfen bir Allahın kulu cevap yazsın.