Minik_mucizemm ilaydaelcinn_1 Amin inşallah cümlemize yaa çok güzel en özel iki gün aynı gün çok güzel ve anlamlı 🤍⭐
Minik_mucizemm Yuuki Test yaptıktan sonra çok farklı oluyor bende öyleydim oğluma bakıp bakıp ağlıyordum şuan da bazen unutuyorum hamile olduğumu 🤭
Minik_mucizemm Canım annelerim haftamız aynı, yakın olan annelerimle bağımızı koparmayalım ben burda çok güzel bir 9 ay geçirdim buda öyle olur inşallah sevgilerimle 💫💕☺️
Minik_mucizemm Aleymomm İnşallah aynı olunca nasıl olur bilmiyorum ama iyi olur sizde sağlıkla kucağınıza alın 🤲🏻🤍
sacmalamakizim Minik_mucizemm Aaa ne kadar güzel neredeyse ikisini de aynı ay gün yapmışsınız, 🤭 hayırlı olsun şimdiden, benimde 2021 doğumlu kızım var 3 yaşında tam, ikinciye hamileyim 28+4 haftalık bu da kız, bence tam ideal yaş farkı olacak. 😊
m_mervee @Minik_mucizemm hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın benimkilerin arası 33ay olacak inşallah 🤗
Minik_mucizemm Yuuki Adetiniz kaç gün gecikti birde hangi testi yaptınız erken gebelik testi daha doğru sonuç veriyor
mimikralicesi Bende ikinci bebiş istiyorum bakalım bir aydır başladık bu ay olmadım hayırlısıyla olur inşallah ilk oğlum 2022 Nisan doğumlu
MerveA2020 Minik_mucizemm 2020 Aralık doğumlu oğlum var . Şimdi ise kızım olacak 6 aylık hamileyim 🥰doğduğunda tam 4 yaş araları olmuş olacak. Bizi nelerin beklediğini merak ediyorum 🤦🏼♀️🙈🙈
Minik_mucizemm MerveA2020 Maşallah ne güzel böyle okudukça çok seviniyorum tek değilim diye sağlıkla kucağınıza alın 🌺
Asyaaygunkaraman Minik_mucizemm kızım 2020 Nisan doğumlu tekrar hamileyim oğlum da nasipse Kasım 2024 olacak neredeyse 4 buçuk yaş olacak araları kızım şimdiden karnımı seviyo kardeşim kardeşim diye inşallah doğuncada böyle güzel.ilerler ben hemen çocuk istedim ama Rabbim yeni Nasip etti araları ne uzun ne kısa bana göre tam ideal
Aysenurr1 Minik_mucizemm hemen hemen aynıyız sanırım sizinle ilkinde siz öndesiniz bende 3 Aralık 2019 da öğrenmiştim bebeğimi 2020 29 temmuz doğumlu 🙏 şimdi ise 15 haftalık bir minik bekliyorum aralari 4 buçuk yaşı geçecek simdiden karnimdan kardesini cok seviyor insallah dogunca da öyle olur 🤲 aynı zamana dogabilirler sezeryan oluyorsanız eğer normalse belki önce sonra olabilir 🙂
Minik_mucizemm Aysenurr1 Evet ilk çocukta ben 2 ay öndeyim sizden ☺️benim oğlumda seviniyor ama dediğiniz gibi doğduktan sonra nasıl olur bilemiyorum ama güzel olur inşallah 🤲🏻⭐
Yuuki Minik_mucizemm Hem kaset vardı hem erken olandan kaseti denedim önce, 4 gün geçti. Aslında ilk gebeligimde geç döllenme olmuştu ama böyle akıntı falan olmamıştı kahve tonlarında adet olacağım sanırım anlam veremedim