Dhdhdbfhfn bizimde görüldü kendi doktorum rutin kontrol de gördü ,down sendrom riski olabilir olmayabilir de dedi beni korkuttu . Fetal DNA önerdi ben takıntılı bir insan olduğum için yaptırdım çok şükür temiz geldi sonucumuz .
Kalpte parlaklık tek başına önemli değil takip edilmemesi gereken bir durum diyor herkes ama insan ister istemez kötü oluyor . Takıntılı biriyseniz ve bunu sürekli düşünüp hamileliği zehir edecekseniz yaptırın ne öneriliyorsa ama yok ben böyle devam ederim diyorsanız yaptırmayın .
Sağlıkla gelsinler inşallah gönlünüzü ferah tutun 👼🏻