Yanlış anlamazsanız kendimden bahsedeyim
Valla ben 2 sene kullandım hamile kalamadım sonra saldım dedim tamam olmıycaksa olmıycaktır bikaç ay bıraktım sonra hamile kaldım doktora sorduğumda ben takviyeyi bırakmıştım diye öncesinde aldığın takviyenin çok fazla etkilemediğini gebelik döneminde kullanmanın daha önemli olduğunu söyledi hamile kalınca başladım folik asit kullanmaya ve 2 yıl bence boşuna takviye aldım çünkü bu tarz takviyelerde beslenmeye dikkt etmeyince kilo yapıyor en azından bende yaptı kullanmasam da hayatımda bişey değişmezmiş tabi inşallah siz 2 sene beklemezsiniz en kısa sürede hamile kalırsınız ama bence rahimi hazırlaması falan çok da gerçek değil bence yaşadığım kadarıyla benimki 2 yılda hazır olmadı yada 😂 gebelik planı insanı biraz yıpratıyor o yüzden kendi vücudunuzu dinleyin size iyi geldiğini düşünüyorsanız devam edin ama ben gibi problem yaşıycağınızı düşünürseniz bırakın hamile kalınca zaten başlıyorsunuz yine tabi kendi doktorunuzu dinleyin ama ben yaşadığımı anlatmak istedim