Emel0108 Kizlar 27.haftadayim bebegim surekli asagiya vuruyo en son baş aşagidaydi sanirim döndü cunku cok kuvvetli hissediyorum vurmalarini direk asagiya vuruyo artik sağ kısımda yururken vs agri hissediyorum normal mi bu durum
Lky0- Emel0108 benim ilk gebeliğim 37+6yım 30. Hafta itibari ile öyleyim doktor erken doğum gözükmüyor dedi Artık neredeyse ağrıdan yürüyemiyorjm bazen aşağı çok baskı yapıyor dün de doktora gittim normal bu durum , normal doğum pozisyonunda artık dedi
Rabia5115 Emel0108 bende 27 haftalık gebeyim aynı şekilde sürekli aşagıda hissediyorum dıları çıkacakmış gibi sürekli vajinama vuruyor ve çok agrıyor korkuyo insan ister istemez ben bile serklajlıyım dikişim var rahimde hep dikişime vuruyor erken doğum riskim büyük bide böyle yapınca çok korkuyorum