Askkokuluyavrum üsküdar zeynep kamil hastanesinde girmiştim ultrasona orası çok dikkatli her konuda bebegin küçük zarar vermeyelim şimdilik sadece görelim atımı 10dan sonra duyarız dedi olur dedim bende. Yolk sacı da kalp atımı da gayet sagliyliydi o yüzden içim rahat etti dinlemeye gerek duymadık. 11.haftada gidicem 2li test için inşallah hem dinlerim hem testimizi yaptırırız.