Ada3452 bence arayı açmamak bu hayatta aldığın en doğru karar olmuş olabilir benim ikisinin arasında 6 yas olacak pismanim çünkü çocuğum çok yalnız kaldı hiç arkadaşı olamadı. Arkadaşlık kuramıyor çekingen, Bi kardeşi olsaydı kimseye ihtiyacı olmazdı. 2 çocuk yeterli mi dersende, hayat sana ne getirir bilemiyorsun , Rabbimsana bizlere yaşatmasın ama deprem.de bütün çocuklarını kaybeden aileler oldu , onlar tekrar çocuk sahibi olmak istediler , başka türlü acılarını nasıl hafifletsinler , o yüzden akışına bırakın hakkınızda hayırlısı olsun