Sevgili anneler benim ilk gebeliğim normal doğumla oldu ikinci gebeliğimi de haliyle normal doğum istedim doktorum gelişimi geride diye sezeryan dedi ama ısrarla bekledim en son bebek artık kordona dolanmış 1 gün daha bekleseydik bebek ölebilirdi ağlayarak korkarak girdiğim sezeryandan çıktım gayet iyiyiz bu gün 1. Gün desteksiz yürüdüm bebeği kendim kucağıma aldım emzirdim ben sezeryandan çok korkan birisi olarak düşünün titreyerek girdim sakinleştirici istedim ama korkulacak hicbirşey yok sadece çıktıktan sonra sizi ilk yürütmeye başlayacaklar Hidayet’li olun acıyor diye kendinizi kasmayın güçlü olmaya çalışın evet biraz ağrı olacak ama dayanılmayacak değil Allah hepinize kolay hayırlı doğumlar nasip etsin