Rumem Yesillendik_ 34 haftalık hamileyim bende inci koyucam inşallah kızımın ismini tek inci çok hoş yanına bi isim yakıştıramadım ben
Sinem0135 Yesillendik_ bence inci tek daha güzel bir isim canım 29+3 üm benum kızın adı da inşallah İnci Nazan olacak . Eşim Nazan istemese inci tek koyardım
Yesillendik_ Rumem bende yakıştıramadım ilerde de pişman olurmuyum acaba tek isim olmasından bilemedim🫠