Svllkccc Kızlar serum fizyolojik nasıl kullanılıyor? Burun aspiratörü aldım ama onuda çok gördüm ilk gebeliğim hiç bilmiyorum alınması iyi mi olur ?
Rabiul Svllkccc sanırım burnu tıkanınca kullanılıyor ben kızımda daha serumu kullanmadım almadım da aspiratör aldım onu devamlı kullanıyorum zaten hırıltı oluyor burnunda sümük olunca yada nefes alıp verişi değişiyor
AnayimBenAna_ Svllkccc canım anlatarak olmaz youtubeda videolar oluyor onlara bak daha güzel öğrenirsin :)
Nazlimom Svllkccc şırınga ile serum fizyolojik çekiin sonra bebeği yan yatırıp sağlı sollu sıktıktan sonra aspitatörle çekin ben otri bebeninkini kullanıyorum
Svllkccc Rabiul öncesinde yumuşabilirsiniz serum fizyolojik ile falan yazıyor da bilmediğim birşey valla o yüzden bilemedim 😀
Rabiul Svllkccc bazı sümükler sert oluyor onları çekmek de zor olabilir hasta olduğu zaman kuruyacak sonuçta onu sıkıp çekmek daha iyi
Svllkccc AnayimBenAna_ alınması gerek mi ona göre alıcam o yüzden sordum aslında kullanımına tabi bakarım sonrasında
AnayimBenAna_ Svllkccc rica ederim küçük izotonik al 100 ml lik falan sakın o küçük tüptekilere birsürü para verme boşuna :)