6 yaşında oğlum dün boynum kaşınıyor dedi ama felaket kızardı sonra aradan zaman geçti anne vücudum kıpkırmızı dedi acile gittik ama bişey yapmadılar ilaç verdiler.bugun akşam kakaolu bisküvi yedi bı baktım tekrar bacağının bazı yerlerinde kabarık kızarıklıklar meydana gelmis. Başına gelen varsa yol gösterebilir mi bana