Gamzfg2410 canım hiç endişe etme bende senin gibiydim 17. Haftama kadar yemek yiyemedim ve yapamadım kokuya hatta aklımdan şunyemeği mi yapsam diye geçirdiğimde bile midem bulanıyordu abartısız söylüyorum televizyonda kanal değiştiriyordum yemek görünce😂 hiç ilaçta kullanmadım ama en azından meyve kıruyemiş falan tüketmeye çalıştım hep bide kahvaltılık peynir gibi ürünler rahatlatıyordu midemi süzme yoğurt özellikle mide bulantısı için naneli sakız çiğniyordum sürekli hiç kilo alamadım ilk zamanlar kişiye göre değişir bu durum ama dediğim gibi benim 17. Haftamdan sonra azalmaya başlamıştı şuanda da var mide bulantılarım 21. Haftamın içindeyim ama yememi etkileyecek kadar değil ilk defa geçen hafta tavuk yemeye başladım ve et , ama bebekde herhangi bi sıkıntı olmadı şükür hatta haftası ileride gidiyoruz zaten 16. Hafta itibari ile vitamin takviye de başlıyor doktorlar benimki öyle yaptı enazından . İlk aylarda bebekler annenin depolarından beslenirmiş zaten 3. Aydan sonra senin yediklerinden almaya başlıyor o yüzden endişe etme stres daha da çok etkiler bebeği yemekten, etrafında saçma sapan söylemlerde bulunanlarda olucak elbet ama onlarıda takma herkesin hamileliği farklı kendini de başkalarıyla da kıyaslama sakın sağlıcakla gelsin bebişin 👼🏻🌸