KbraelenKesgin Günaydın arkadaşlar ıkı gündür özellikle gecelerı karın ağrım basladı gaz sıkışması gıbı bir de karnımdan sesler gelıyor sürekli karnımda hep sancı var uyutmuyor bır de ıshal olmusum tehlike arz eden bir durum var mı sızce hemen doktora gıtmelı mıyım burda? Ben bıraz korktum da sancı gıbı gelınce ağrılar😐😐
TugceArslan KbraelenKesgin Ben de 2 gün sonra 34 olacağım. Aaaaaynı sıkıntılar dün akşamdan beri bende de var
Seyma95 KbraelenKesgin ben hamileliğimin başından beri öyleyim. Başka bi sorunum yok muhtemelen ilaçlardan benimki yada vücut değişiyor tabi sindirimimle de alakaldr belki 33deym bnde
KbraelenKesgin İshal erken doğuma neden olabılıyormus korktum acıkcası ben de sancılar da oyle suddetlı ki sizlerın de öyle mi
KbraelenKesgin Ntsye girdiniz mi peki sancı cıktı mı gaz sancısı mı doğum sancısı mı bılemıyorum korkuyorum
Zehrazrl KbraelenKesgin 28+4 gunluk hamıleyım bende aynı durumdayım gunduz ıyıyım gece olunca hem mıgde yanması hemde gaz sancısı cekıyorum karnım şişiyo nefes alamıyorum
KbraelenKesgin Zehrazrl evet benım de bazı geceler hıc uyuyamıyorum sıskınlıkten sağa sola bıle dönemiyorum
Burcuguven Bende 35+4 yim aynı belirtiler bende de var ilk gebeligim olduğu için ayırt edemiyorum sancimi gazmi
KbraelenKesgin Burcuguven doktora gıttım nstye bıle gırdım cok gaz sancısıymıs ama tedbırli olmak da fayda var gectı bır ıkı gun once bagırsaklarda boyle sıkıntılar normal dedı ama korkutuyor acıkcası