cikolatakarma_ Kızlar aşırı merak ettiğim birşey var sancı nasıl geliyor yani bi anda mı başlıyor hiçbirşey yokken nst de sancısı çıkmayıp sancısı gelen oldu mu yani benim bugün nst de sancım hiç çıkmadı anlık gelebilir mi bunları merak ediyorum yani
momofmychildren cikolatakarma_ 39da kontrole gittik hiç birşeyim yoktu 39+1 de akşam bir anda sancım başladı önce yalancı sancı sandım duşa felan girdim duştan sonra da geçmedi sabaha kadar sancı sıklığı saydım arttı sıklıklar ve 39+2 de doğum yaptım
Mikrofon0 cikolatakarma_ p39+3 de gündüz hiç geçmeyen hafif âdet ağrım vardı akşam 11 de hastaneye gittim sancı çıkmadı açıklık yokdu sen daha 10 güne anca doğurursun diyip yolladı doktor Gece üçde sancım vardı 20 dk da bir yine gittim iki cm açıklık var ama uzun sürer ilk doğumun dedi yolladı ben doğurcam ama dedim o derece sancım vardı bir buçuk saat sonra suyum geldi tam açıklık ile sabah yedi de bebeğim kucağımdaydı 🤗 yanj 39+4 de
Ozeyyneb cikolatakarma_ 7 gibi sancılarım başladı ama sabah 8:52 dogurdum açılmam zor oldu biraz kendi sancımla dogurdum.
cikolatakarma_ momofmychildren teşekkür ederim canım benimde sancım falan çıkmadı hiç bebişte kilolu eğer sancın gelmezse 4 güne sezeryana alıcam dedi bende o yüzden bekliyorum ama hiç sancım vs yok malesef🥲
cikolatakarma_ Mikrofon0 ay inşallah benimde böyle kolay olur doğumum sancım gelsin diye dua ediyorum bebişin kilosu fazla çünkü 🙏
Mikrofon0 cikolatakarma_ inşallah benimkinden de daha kolay bir doğum süreciniz olur lac kilo bebişiniz
cikolatakarma_ Mikrofon0 3700 şu an eğer ki pazartesiye kadar doğum gerçekleşmezse doktorum sezeryana alalım dedi kilosundan dolayı
Mikrofon0 cikolatakarma_ bana da Bir gün önce 3.600 dedi ertesi gün doğum yaptım 3.100 olarak doğdu hemen almasınlar yaa siz daha iyi bilirsiniz tabiki 🙃