Aktybsss merhaba umutlandırmak istemem ama neden olmasın diye yazmak istedim. 30 Eylül günü kan testi verdiğimde negatif sonuç almıştım. 6 Ekim gecesi yani 6 gün sonra idrar testi yaptığımda kaset testte pozitif gördüm ve gebeyim. Allahtan ümit kesilmez. Rabbim gönlünüze göre versin :) belki geç döllenmedir adet gününüzden hemen bir gün öncesi gebelik oluşmuştur belli olmaz :)