Cosimaniehaus Bebeğim öğleden beri kakasını yapmıyor ve akşamdan beri kendini kasar gibi ağlıyor gazı var sanırım. 3 haftalık henüz önerisi olan var mı uyandığında çok ağlıyor. Öğlen banyo yaptırmıştık ondan sonra hiç kaka yapmadı:/
momofmychildren Cosimaniehaus her gün kaka yapmayabilir E bebekten kiraz çekirdekli gaz giderici kemer aldım ben faydasını gördüm Nurse Harvey’ damla kullanıyoruz ve kimyon kaynatıp hem siz için hem bebeğe verin
Cosimaniehaus Cihangir_ arada kimyon yapıyorum rezene bir de. Bu aralar sıklığını arttırmalıyım belki. Teşekkürler 🙏🏻
Cosimaniehaus momofmychildren evet zamanla kaka sıklıgı azalabilir yapmaması normal diye okufum sma kendini kasıp ağlıyordu. Kimyon demleyip içtim o etki etti sanırım yaptı kakasını🙏🏻
Melek3675 Cosimaniehaus ben veriyorum bi zararını görmedim benim bebeğim 5-6 gün yapamıyordu bigaia gaz damlası kullandım düzene girdi suan gazlanınca yine o damladan veriyorum
Cosimaniehaus momofmychildren ben cesaret edemiyorum öyle şeylere doktorlar önermiyor hiç. Kendim içiyorum şimdilik daha iyi bebiş teşekkür ederim 🙏🏻
Cosimaniehaus momofmychildren genelde kızıyorlar aslında doktorlar bu tür şeylere arkadaşım da veriyormuş doktor kızmış. Bizimki de bi daha gazlanmadı şükür inşallah bir daha olmaz🙏🏻