Caglaat Kızlar 35 haftalık olduk geceleri uyuyamıyorum klima acık yattıgım halde 3.4 kere kalkıp üstümü degıstırmek zorunda kalıyorum cok terlediğim icin. 1 haftadır böyle sizinde sürekli terleme oluyormu
Cansu-2600 Caglaat Benim terleme değilde yanmam var ya ayaklarım yüzünden uyuyamıyorum cayır cayır yanıyor dokundugumda sıcaklığı gayet normal ama içten içe yanıyor.
Bgscelin Caglaat ilk hamileşikte olyyordu canım. Hem bebişin vucut ısısı artıyor artık hemde hormonlardan özellikle libido yuksekse aon aylarda o da yapıyor maalesef
Eylulperisi Caglaat 38 haftalığım aynen bende öyle klimada yatıyorum üzerimede ince giyiniyorum ama resmen suyum çıkıyor🤭
Cansu-2600 Caglaat Ben Haziran temmuz ağustosta öyleydim ağlıyodum geceleri yanıyorum çok sıcak diye balkonda duruyordum vucuduma buz suruyordum 🙈 şimdi biraz daha iyiyim ara ara yer içinde uyanıyorum ama ayaklarım duzelemedi hiç soğuk suya tutuyorum hep