Kızlar hamileliğimde ilaçtan tiksindim ilaç kutusunu görmem bile içimin kalkmasına yetiyo prilamı bile tiksinerek içiyorum hatta bazen onuda çıkartıyorum. Dr ilaç veriyo antibiyotik falan içemiyorum ağzıma koymamla yutmadan istifar etmem bir oluyo. Az önce de suya katılıp içilen bi ilaç vardı enfeksiyon için 3 yudum aldım içemedim zorlasam kusucam böyle napıcam ben yardımcı olun fikir verin 😓