gmz10 Bebişlerinizin burunlarını nasıl temizliyorsunuz? 1 buçuk aylık bebeğim ve burnu tıkalı, ucuna geldikçe serum fizyolojik ile yumuşatıp siliyorum veya çekiyorum. İç tarafta olanları alamıyorum dolayısıyla da. Nasıl açabilirim burnunu
Esum48 gmz10 yeni dogdugu andan itibaten aspiratorle cekiyorum cok da guzel temizliyorm serumla yumusatiyorum cok kolay geliyor
Enfal_06 gmz10 her gün aspiratörle çekmesen bile serum fizyolojik sık hapşırir temizlenir dedi çocuk doktoru öyle yapıyorum
Serrabade Burun temizliğinden korkmayın başı aşağıda olucak şekilde burnuna sıkın şırınga ile diğer taraftan çıkacak zaten . Burun pompası işe de kalan suyu çekerseniz rahat edecektir
gmz10 Serrabade hep genzine kaçacak gibi geliyor ama temizlemem gerekiyor galiba artık, teşekkür ederim
Cemre44 Benim de 1,5:aylık serum fizyolojik sıkıp sırtına vuruyorum ama bazen çıkıyor bazen çıkmıyor. Her gün mü yapmak gerek zaten her gün burnu tıkalı bunu da anlamadım
Enfal_06 gmz10 evet çünkü fazla izin vermiyor aspiratörle çekebildiğimi çekiyorum geri kalana serum fizyolojik sıkıyorum hapşırdikca temizlendiğini görüyorum burnu çok tıkanmadikca serum fizyolojik sıkmak yeterli sabah akşam serum fizyolojik sıkıyorum bazen bazende hiç yapmıyorum