Zehranurcan Kızlar sol kasığımın üzerinde çok ağrı var diken batması gibi mahvoldum normal mi bu durum ilk gebeliğim 27+4üm
meltembadem Zehranurcan benimde sağ tarafımda batma var 17+6. Soğuk almışım eminim bir kaç gündür şişkinlik gaz sancısı ve karın ağrısı yaşıyorum, havalar bir öyle bir böyle malum 🤦🏻♀️
Smysr Zehranurcan ben şuan 23 haftsdsyim geçen hafta çok yoğun batma vardı ve idrarda enfeksiyon çıktı doktorum ona bağladı ilac kullaniyorum simdi yarin tekrar sonuclara bakicak ama hala cok agriyor. Siz de tahlillerinize baktirin isterseniz
Mommywolf Gaz sıkışması olabilir hanımlar üşütmüş olabilirsiniz yada idrar da yanma varsa idrar enfeksiyonu olabilir kendinizi takip edip durma göre kontrole gidersiniz. Paniğe lüzum yok sevgiler 😁🌸🌸
Zehranurcan İdrarda enfeksiyon var dedi ilk ilaç verdi sonra sağlık ocağı doktorum idrarda kan var dedi büyütülecek bir şey değil diyip bir şey vermedi offf çok düşünüyorum ya