susam_18 aynen banada öyle dedi bende 28 haftalığım bana erken doğum önlemesi için ilaç verdi size de verdimi. Ben kafasının çok aşşağda olduğunu hissediyorum zaten kasıklarımı ağrıtıyo bazen ağrıdan adım bile atamıyorum oturamıyorum çünkü kafası aşşağda olduğu için batışıyo hissi var sizde durumlar nasıl. İnşallah sağ salim vaktinde gelirler