Sevda_mom Kızlar iyi geceler 38 haftalık hamileyim çatı muayenesi yapıldı dün kontrolde ama ortalama 3 gündür karın ağrım var özellikle dün çatı muayenesi olduğumdan beri regl ağrısı gibi ağrım var şu anda öyle neden olabilir aynı durumu yaşayan varmı acaba ?
Cansu-2600 Sevda_mom Bende 38+3 haftalığım yaklaşık bir kaç gündür ara ara karın ve kasıklarım ağrıyor dediğiniz gibi aynı regl olcakmisim gibi ağrı hissediyorum bel ağrım vs oluyor. Heleki bu sabah baya ağrım oldu karnimda siddetlenecek diye düşünüyordum ama durdu
Nalanayz Sevda_mom dogum yaklastigi icin bence bebek hazirlaniyor ama sanci gibi gelmedi bana cunku ben 1 dogum yaptim sanci olsa anlardiniz cok farkli birsey
Sevda_mom Cansu-2600 Açılma ya da sancı herhangi bi belirtiniz var mı ? Benim nst de sancım çıkmadı açılmada yok nişan vs de gelmedi ama karın ağrımdan duramıyorum 🤦♀️
Cansu-2600 Sevda_mom Dün akşam nst kontrolüm vardı bı tanecik çok hafif sancım çıktı ama çok önemli bı değerde değildi o yüzden haftaya Perşembeye tekrar çağırdı. Ne açılmam var ne nişan geldi benimde hiç bişey yok sadece bel karın ve kasık ağrısı. Yalancı sancilar yada hazırlık diye düşünüyorum 😁
Sevda_mom Cansu-2600 anladım hayırlısı ve sağlıkla kucağımıza alalım inşallah cevaplarınız içinde çok teşekkür ederim ☺️🫶🏻