nisatuunc bende pcos hastası olduğum için 2.adeti görmem gerekirken göremedim ve üstüne hamile kaldım. Haliyle adet tarihimi bilmediğim için de (mayıstı en son) doktorum doğum tarihini hesapladı. O an 6haftalıktı adeti 10 haziranda görmüş gibi düşünüp 20 haziranda gebe kaldın şeklinde hesap yaptık. Sonraki kontrollerde de bebeğin büyümesine göre doğru hafta hesabı yaptığımızı anladık. 17 Mart doğum gözüküyor insallah