Fatma033 tosuncuk25 zorluk bitmiyor ki malesef 27 +5 deyiz düşen şekerler yükselen sekerler zorluyor baya heörn müdahele etöeye çalışıyorum Allâh a şükğr şimdiye kadar iyi geldik bakalım siz kaç haftalıksınız
tosuncuk25 Fatma033 Sensör ve insulin pompasi bu işin %80′ini hallediyor keşke imkan olsa herkes kullanabilse