Zhrannesi Merhabalar tecrübeli Anneler size bir sorum var görüşlerinz paylaşirsaniz sevinirim 5 gun önce doğum yaptım çok şükür dikislerim beni çok zorluyor tuvalete gitmek izdirap resmen avrupada yaşıyorum ve burda hiç gelipte dezefenkte etmediler anlam veremedim ve vajinada ister istemez nemlenmeyen bölgeler var ve çok canımı yakıyor yürüyemiyorum dikisler zaten baya bir rahatsızlık veriyor çabuk toparlanmak için önerileriniz nedir acaba bugün çıkcaz hastaneden ve ben kendim evime geçince batikonla temizlemeyi düşünüyorum her wc sonrası?
Enerjikanne Benim de normal doğumdu . Perinadaki dikiş çok acıtmıştı. Batikon ile temizledim. Dikiş alınana kadar sıkıntı yaşadım . Maalesef 😔
Nursel02 Benimde batma ve sızlama vardı batikon ile temizledim Ağrı dinsin diye doktorum hap verdi bir de hakiki zeytinyağı sürdüm dikişler düştü çok şükür geçti.
Nursel02 Zhrannesi benim 15 gün sonra düştü artık oturamaz duruma gelmiştim genital bölgenin hep kuru kalması gerekiyor ki iyi olsun
Zhrannesi Nursel02 düşünce rahatliyormusnz peki yani inşallah öyle olur bende o durumdayım şu an 5 günlük anneyim, ve anlarsınız ne halde olduğumu
Nursel02 Zhrannesi evet anlayabiliyorum bebeğimi ne şekillerle emziriyordum sızlama olunca resmen inliyordum. Bakımını iyi yaparsan 5 10 güne düşer belki de daha erken
Zhrannesi Nursel02 bakımı için önerilerin varmı canım ben bugünden itibaren losyon kullanmaya başladım bakalm ne kdr sürücek
Nursel02 Doktorum bana sandoz krem verdi o iyi geldi Batikonu mutlaka kullan ve orayı kuru tut. Zeytinyağını sürdüm ama onu sürmek senin tercihin yapabilirsin istersen canm