Aleyy1601 Kızlar ya aşırı kararsız kaldık sizce hangi isim daha güzel? Anlamları da aşağıdaki gibi. Fikrinizi söyleyin lütfennn 😊 Defne : Güzel, iyi ahlaklı, güler yüzlü, sevinçli Simay : Gümüş kadar güzel olan, gümüş ışığı kadar parlak olan
Eda1254 Aleyy1601 defne cok hos geliyo bana nedense benim kızımın adida Umay ama defne ismini cok severim her zaman bı kızım daha olsa onu koyardim
Defnezumramom Aleyy1601 kızım defne isminin tam anlamını taşıyor o kadar sevecen ki ışık saçıyor sıpam nereye gidersek gidelim kendini bi şekilde sevdiriyor ❤️
Tuliy5 Aleyy1601 Defne’nin anlamı o şekilde değil yalnız… İnternette çoğu ismin anlamı güzelleştiriliyor. Defne bir ağaç adı. Ağacın ismi de Yunan mitolojisindeki tanrıça kızı Defne’den geliyor. Bu tanrıça kızı ağaca dönüştürülüyor
Damyavuz Aleyy1601 kızım olsaydı Defne Zeynep koyacaktık 🌸 çok akıllı oluyorlar 💓 Ama Simayda bir güzel gelmedi değil 🫠