Bebişimiz 1 hafta önde gidiyor dedi doktorumuz
23+4 haftalığız 740 gram olmuşuz 🧿🩷
Sizce doğum bir hafta ileri mi gerçekleşir bu durumda🙄 doktora da sordum ama şu an için doğum tarihi 2 şubat görünüyor dedi
Bide sürekli kasılma yaşıyorum kızlar sizde de oluyor mu🤔