busra2021emir eşim de galiba ondan çekiniyor içerlerler diye, çünkü kaynıma görümceme falan hep o okumuş sanırım. Ama benim de eşim din kültürü öğretmeni gayet güzel düzgün okuyabilir. Kendi evladı sonuçta ismini de kendisi okumalı. Kim gücenirse gücensin. Herkes kendi evladı üzerinden heves edinsin edinecekse. Torunlara benim ismimi verin adını ben koyayım gibi düşünceler bana hiç doğru gelmiyor