Hanımlar merhaba , regl tarihim 6 Ekim normalde reglim hiç bu kadar gecikmedi bugün test yaptım ama negatif çıktı sadece ben fotoğraf ayarlarıyla oynadım çizgi belirdi ama ne çizgisi bilmiyorum belirtilerim de şöyle adet olacakmış gibi sol kasık ağrısı çok idarara çıkma ve koyu renkte ki çok su içerim , göğüslerde sızlama dolgunluk ve ağırlaştı, gece sağ tarafıma yattığım zaman sol tarafım geriliyor ve acıyor bir de hanımlar belirti olabilir mi bilmiyorum aşırı derecede göbeğimin alt kısmı kaşınıyor