Mrvemr3449 Kızlar 18+2 haftalık gebeyim istanbuldan Manisaya araba yolculuğu sorun olurmu sizce 4 saat falan sürüyor gitmesi uzun araba yolculuğu yapan varmı aranızda
Burcuu0707 Mrvemr3449 2 saatte bir mola vermek 15 dk yürüyüş yapmak kan dolaşımı açısından önemli onun dışında sıkıntı yaşamazsınız diye düşünüyorum
tsr45 Mrvemr3449 doktorunuza danışmadan yapmayın🙏🏻 ben yüksek riskli gebeyim mecburiyetten her hafta Akhisar izmir arası 1,5 saat yol gidip geliyorum.
Emeltsb Mrvemr3449 doktorum bana da aynı şekilde 1-2 saatte bi mola verip yürümemi esneme hareketlerimi yapmamı söylemişti tabii riskiniz yoksa 🌸arka koltukta ayaklarınızı uzatabilirsiniz
Busraaydin52 Bu riske göre değişiyor canım ben yaptım şu anda da yapıyorum doktor onaylı şekilde tabiki
RiRi22 Ben Kars’tan İstanbul a geldim 20 saat 30 haftalık tim bişey olmadı da iki saatte bir yuruyus yaptım benzin istasyonunda. Kanaman ağrı gibi risklerkn yoksa sorun olmaz
14022024 Mrvemr3449 ben 5 aylıkken İstanbul’dan Muğla tatile gittim tabiki dura dura doktorunuz bir aorun yok diyorsa sorun olacağını düşünmüyorum
GShnOgz Son aylarda riskli diyorlar o zaman da 3 saatten fazla yapmayın diyorlar. 18.haftada 4 saatlik yolculukta sorun olmaz
Edsn Mrvemr3449 ben 29.haftada Yunanistan’a arabayla gitmiş şehir şehir gezmiş insanım gebeliğiniz riskli değilse hiçbir şey olmaz