Minigimgeliyor Kızlar 20lik dişimin olduğu yer şişti ve çok canım acıyo yutkunamıyorum zorla kahvaltı yapıyorum. Dişçiye gitsem mi nasıl geçer bu tavsiyesi olan var mı?
gevezeyazar1 Minigimgeliyor bi çay bardağına bi çay kaşığı karnonat bi çay kaşığı tuzu ekleyip karıştırıp gargara yap. Burda bi bayan söylemişti bana Allah razı olsun 2 güne geçti sabah akşam dişlerini fırçaladıktan sonra yap cidden bana çok iyi geldi. Geçmiş olsun
Aynuradymn Minigimgeliyor walla bi gidin isterseniz ama bnm. Gittigim disci ilk 3 ay we son 3 ay hicbisy yapamiyoruz demisti
mceren Minigimgeliyor mutlaka gitmelisin. Benimde dişim abse yaptı. Tüm suratım şişti. Antibiyotik kullandım. İnan o enfeksiyonun bebeğine geçmesindense antibiyotik kullanmak daha mantıklı
Minigimgeliyor Meltemegemenburak sağ ol canım sağ ol ne menem şeymiş bu ya resmen konuşmakta zorlanıyorum:/ ne iyi gelir buna ne yapılır bilen olsa keşke
Meltemegemenburak Minigimgeliyor Benim hamilelikten önce ağrıyordu bilirim nasıl olduğunu😔Ben tedavi olmuştum ama sen hamile olduğun için ne yapılır bilemiyorum😐
Minigimgeliyor mcansum kullanılabiliyo mu ki bu durumda? Doğru söylüyosun bebeğe zarar vermeyecek bişey vardır inşallah:/
mcansum Minigimgeliyor eger annryı tehlikeye atılacak bi durumsa buyuyecek daha cok artacaksa enfeksiyon vs mecburen canım öncelik annenin herzaman.... asırı ilerlemeden git gerekirse bi iki gun kullan hafifletsn kacıncı haftadasın
Minigimgeliyor Melekozge ben randevu aldım bakalım çok zor bişey yutkunmam yemek yemek işkenceye dönüştü
Minigimgeliyor mcansum 32i bitiriyorum bugün. Doğru söylüyosun ilerlerse bebeğe de zarar verebilir Allah korusun gidicem bugün doktora
Minigimgeliyor gevezeyazar1 deniycem canım çok teşekkür ederim. Bu durumda fırçalayamıyorum bile gargara yapabiliyorum sadece çok acıyor. Senin tarifini de deniycem bugün doktora gitmeden. Karbonat ve tuz dışında bişey yok mu sıvı bişey katacak mıyım içine?
gevezeyazar1 Minigimgeliyor hayır sadece tuz ve karbonat bana çok iyi geldi inşallah sanada iyi gelir bende çok fenaydım 😐
Minigimgeliyor Aynuradymn yaa😔😔 internette okuduğuma göre kullanılabilecek antibiyotikler varmış ama ne kadar güvenilir orda yazana da? Bi gideyim bakalım kendi kadın doğum doktoruma da danışıcam. Belki de geçer diyorum bi umut.
Aynuradymn Minigimgeliyor yani benim aciliyeti yoktu ondan da bisey yapmamis olur siz gidin belki mudahale ederler cok gecmis olsun
Minigimgeliyor mceren gidiyorum canım randevu saatini bekliyorum ciddi bi sonuç olabilir dediğin gibi Allah korusun