Gulperi8 hamilelikte tansiyonu vücut ilk başlarda düşürüyormuş çünkü son zamanlar yükseliyormuş tansiyon buna hazırlamak için. Benim hamilelik tansiyonum 8/5 9/5 doktorum düşük tansiyon zaten var sırt üstü uzanma demişti. Bi kere uzun süre sırt üstü uzandım bayılıyordum