Selamlar kızlar. 2 oğlum var biri 6 diğeri 2 buçuk yaşında. 17 haftalık hamileyim ve bu da erkek dedi doktor. Gönlümüzde kız vardı ama bu evladımızda sağlıkla hayırla gelsin. 3 erkek anneleri çok mu zor olacak büyütmek şimdiden gözüm korkuyor. Bu 3.de korunurken hamile kaldım hiç hazır değildim şimdi 3. Erkek beni biraz daha telaşlandırıyor. Bana moral verin lütfenn 🥹