Yurek bende öyle bir şeye takıldım kaldım varsa 😟 normalde ayda 1 kere olunur ya ben 1 ayda 2 defa oldum adet oldum sanıp hep 2. Tarihini verdim doktorlara sonra benim haftamla bebeğin haftası uyuşmuyor sanırım bu onla ilgili bir şeydi ben yeni öğrendim 🤭 bi 3 mayıs bir de 26 mayısta oldu 😴 bana göre 34 haftalık doktora yani ultrason ölçümlerine göre 36 haftalık 🧐 doktorda yanlışlık var tarihisinde dedi😟 kafam karmakarışık hangisine göre doğum olcak bilmiyorum 😄