Tedavi sürecindeyim ama sigarayı durduramıyorum günde bir paket sigara içiyorum , evde tek olduğum için sıkıntıdan sigara içiyorum 3 ay önce babamı kaybettim aklıma her geldiğinde yine sigara içiyorum , kendimi durduramıyorum içmek istemiyorum aslında migrenim de var ve sigara migrenim aşırı tetikliyor , parmaklarım üstüm hep sigara kokuyor ne kadar nefret etsemde bırakamıyorum , benim gibi tedavi görüp sigaraya devam eden var mı ya da bırakanlar önerileriniz nelerdir