yesimozr 4 haftalık gebeyim ama ara ara kaşık ağrısı dışında hiç bir belirtim yok bulantı kusma vs gibi normalde kabızlık olurmuş ama bende tam tersi oldu daha fazla tuvalete çıkıyorum bu şekilde olması normal mi ?
Ymrtsy yesimozr canım gebelikte bulantılar ortalama 8-9. Haftalarda başlıyor kabızlıkla genelde 3. Trimester döneminde oluyor.Her kadının hamileliği ve belirtileri farklıdır kafana takma tadını çıkar 🤗
1Anneadayiiii yesimozr kişiden kişiye değişir bu durum bence ama 4 haftalıkken bende öyleydim hep belirti aradım kendimde şu an 8+1 olduk bulantı halsizlik ne ararsan var sürekli yatmak istiyorum karnım aç ama hiçbişey canım istemiyor değişik duygular 😂
Bernass Al bendende o kadar haftamiz bile aynı sanırım hiç bir belirtim yok hatta bugün acaba degilmiyim hissine kapildim ama iki gün önce kanda 1100 lerdeydi degerim
yesimozr 1Anneadayiiii bende çok yeni öğrendim keseyi gördük ama kalp atışı için bu ayın 22sinde gideceğiz biraz tedirginim sanırım 🥹
Barie006 yesimozr kac haftaliksiniz acaba benda 22 de gidecem kalbini duymak icin bebegimin ben 6+3 haftalik doktor 22 de gell dedi inşalah bişey yoktur
1Anneadayiiii yesimozr duyarsın inşallah stres yapma ben kesti 4+5 de vajinal ultrasonla gördüm kalp atışını da 6+3 de vajinal duydum cumartesi yine kontrolüm var artık göbekten bakar diye düşünüyorum her anın tadını çıkar 🥰
yesimozr orkidemm_ aaa gerçekten mi ben birde kilolu gebe kaldım kabız olmamama sevindim neredeyse her yemek sonrası çıkıyorum tuvalete yani normalde böyle değil diyor diğer gebeler
orkidemm_ yesimozr evet ben de diyorum işte genel de kabız olunur ben niye olmadım 😊yani göğüslerimde bile hep ağrı yok ara ara oluyor zaten genel de hep okudum en çok göğüs ağrısı hassasiyeti olurmuş ya
srpk yesimozr gayet normal hiç endişe etme benimde o zamanlarda öyle hiç belirti yoktu. Hafif adet sancısı gibi ağrı olurdu arada o kadar. Kusma 6 7. haftalarda bir başladı 😥 tabiki buda her anne adayında olacak diye kaide yok. Rahat ol güzel seyler düşün güzel olsun 🥰
Ftmaa0 yesimozr oğlunda 41. Haftada doğum yaptım inanılmaz rahattım şuan yıne hamileyim 7 haftalık yıne aynıyım bünye meselesı galiba
yesimozr Barie006 benim için günü tam bilemedi tahminen 4-5 haftalık dedi çünkü son adet tarihime göre kalmamışım gebe bende pcos olduğu için geç kalmışım sanırım ondan dolayı 22sinde öğreniriz hepsini dedi
babyiscoming_ yesimozr 20.haftadayım hiç bir belirti yaşamadım belirtisiz hamilelikte olabiliyor yani 🥰 genelde erkek bebekte bulantı vs olmuyor rahat geçiyor derler ne kadar doğru bilmem ama
yesimozr babyiscoming_ ya öyle mi bende biraz tedirgin oldum çünkü 1.5 yıldır bekliyorduk her şeyi kafama takıyorum sanırım 🥹
babyiscoming_ yesimozr o evham hiç bitmiyor canım inan 20 haftadır o evhamla yaşıyorum kontrole gidip iyi olduğunu öğrendikten sonra içime su serpiliyor sanki. Hareketlerini hissetmeye başlayınca biraz daha rahatlıyorsun 🥰 güzel düşünelim güzel olsun❤️
Anneolmak__ yesimozr oğlumda 4 ay kustum 6. Haftada başlamıştı. Şuan 5+5 oldum hiçbir belirti yok kasik ağrısı bel ağrısı dışında inşaallah da böyle gider. Çünkü kusmak dünyanin en zor şeyi.